חברת ”Google” אוספת עליכם הכל באמצעות שירותי המיקום בטלפון הנייד

חברת ”Google” אוספת עליכם הכל באמצעות שירותי המיקום בטלפון הנייד

בדקתם כבר את הטיים ליין שלכם ב Google ? מי שלא טרח להגדיר את פרטיותו בחשבון ה-GMAIL  ובמיוחד את הגדרת “הטיימליין” של שירותי המפה במערכת ההפעלה של הנייד, יזדעזע לדעת שמדובר באחד מכלי המעקב המתקדמים ביותר שחברת ” Google ” מנצלת, באמצעות שירותי המיקום של הטלפון הנייד שלכם

בדקתם כבר את הטיים ליין שלכם ב Google ? מי שלא טרח להגדיר את פרטיותו בחשבון ה-GMAIL  ובמיוחד את הגדרת “הטיימליין” של שירותי המפה במערכת ההפעלה של הנייד, יזדעזע לדעת שמדובר באחד מכלי המעקב המתקדמים ביותר שחברת ” Google ” מנצלת, באמצעות שירותי המיקום של הטלפון הנייד שלכם, בכדי לאסוף עליכם מידע ברמת המיקום (בית קפה או דירה של…), אופי המיקום (פיננסי, בילוי, בריאות, עבודה, טיסה )  והזמן שבו שהיתם ונתיב ההליכה או הנסיעה מנקודה לנקודה, בכל יעד ומדינה בה ביקרתם לאורך השנה והשנים שבהן השירות פעל. התוצאה הסופית היא מבט על כל התנועות הרגליות, הרכובות, המוטסות והתחנות שאפיינו אותם. אז אם אתם נוהגים להמר בקיוסק השכונתי, עוסקים בתפקיד רגיש שמחייב ביקורים במתקנים רגישים או אולי מנהלים חיים כפולים או הרגלים מפוקפקים, קחו בחשבון שאתם במעקב וכל המידע, יכול להישמר גם כקובץ שניתן להורדה ע”י מי שהצליח להשיג גישה לחשבון המייל שלכם. אז מה אתם עושים אם רוצים לשמור על הפרטיות? נתוני המיקום מאוחסנים רק בחשבונות Google של המשתמשים במידה הם מאפשרים לתכונה לאסוף את המידע. משתמשי מערכת ההפעלה אנדרואיד יכולים פשוט לכבות את שירותי המיקום אולם כולנו נותים להשתמש בהם לעתים קרובות. הדרך המומלצת היא להתחבר לחשבון ה-GMAIL ולהיכנס אל שירותי “מפות” של Google, לפתוח את תפריט שירותי המפה ולבחור באופציה “ציר הזמן שלך” (My Timeline).
בתחתית המסך תמצאו את הלשונית המאפשרת לכם לנהל את ציר הזמן שלכם. תוכלו להשהות את “היסטוריית מיקומים” ו/או למחוק את “היסטורית המיקומים” שנמצאת בארכיון. לאחר שמחקתם אין כל אינדיקציה לכך שניתן לחזור ולשחזר את הנתונים לאחר שנמחקו על ידי המשתמש.  

קרוסלת כתבות

כתבות אחרונות

כותבים נבחרים

הכי תגובות

כתבות וידאו