משמרות המהפכה של איראן החלו לתפעל ציר אווירי דרך שדה תעופה צבאי מדרום לדמשק. הפרטים המלאים על הטיסות, הטייסים ובית המלון שמארח אותם

משמרות המהפכה של איראן החלו לתפעל ציר אווירי דרך שדה תעופה צבאי מדרום לדמשק. הפרטים המלאים על הטיסות, הטייסים ובית המלון שמארח אותם

בשבועות האחרונים, טיסות האנטונוב נוחתות בשדה התעופה הצבאי ׳בליי׳ במרחב דמשק כאשר לא מן הנמנע שלאור המלחמה, מטוסים אלו משמשים להעברת אמל״ח אסטרטגי משמעותי לחזבאללה.

הערב אנחנו חושפים אודות למידע מגורם ביטחוני כי מטוסי האנטונוב של חה״א של משה״מ מבצעים שחלוף (נתיב) מאיראן לסוריה אחת לשבועיים בממוצע ולאחר מכן מבצעים טיסות פנים לשדות תעופה בעומק סוריה. בשנים האחרונות, ציר זה שימש להעברת אמל״ח אסטרטגי רב בעת שחלופי המטוסים מאיראן לסוריה.

בשבועות האחרונים, טיסות האנטונוב נוחתות בשדה התעופה הצבאי ׳בליי׳ במרחב דמשק כאשר לא מן הנמנע שלאור המלחמה, מטוסים אלו משמשים להעברת אמל״ח אסטרטגי משמעותי לחזבאללה. הטייסים אשר לוקחים חלק בטיסות אלה הינם טייסים של חה״א של משה״מ.

לראשונה נחשפים כאן שמותם – מג׳תבא אכברי (1), אמיר סינג׳לי (2), מהדי ד׳האקני (3), חא׳דארחם עלי ג׳אני (4), אכבר ש׳רח׳ סאז (5).

בעת שהייתם בסוריה, הטייסים לנים בבית המלון ״צאדק אלאמין״, שמשמש גם גורמי “כוח קודס” נוספים בזמן שהייתם בסוריה, בניהם בכירים בעולם העברות האמל״ח.

גורמי מודיעין אזוריים יודעים לציין כי מאז פרוץ המלחמה, בוצעו מספר תקיפות ממוקדות כנגד גורמים איראנים בשטח סוריה וכי אף איראני השייך למשה״מ אינו מוגן על אדמת סוריה.

קרוסלת כתבות

כתבות אחרונות

כותבים נבחרים

הכי תגובות

כתבות וידאו