פרסום ראשון: צילומי לוויין חושפים פגיעה חוזרת בבסיס הטילים הסודי של משמרות המהפכה ממערב לטהראן

פרסום ראשון: צילומי לוויין חושפים פגיעה חוזרת בבסיס הטילים הסודי של משמרות המהפכה ממערב לטהראן

צילומי לוויין ממערב טהראן, לצד דיווח ממקורות איראניים, מצביעים על כך שבסיס הטילים הסודי של משמרות המהפכה (IRGC-SSJO) המזוהה גם עם פרויקטים  בתחום המנועים עבור קבוצת התעשיות האוויריות “שהיד חמת” (SHIG), חווה במהלך השבוע שחלף פגיעה בתשתית הגג של ההאנגר המרכזי, ששוקם בשנה האחרונה, מאז נפגע בתקיפה המיוחסת למוסד בספטמבר 2021. ניטור שערך הבלוג “אינטלי

צילומי לוויין ממערב טהראן, לצד דיווח ממקורות איראניים, מצביעים על כך שבסיס הטילים הסודי של משמרות המהפכה (IRGC-SSJO) המזוהה גם עם פרויקטים  בתחום המנועים עבור קבוצת התעשיות האוויריות “שהיד חמת” (SHIG), חווה במהלך השבוע שחלף פגיעה בתשתית הגג של ההאנגר המרכזי, ששוקם בשנה האחרונה, מאז נפגע בתקיפה המיוחסת למוסד בספטמבר 2021.
ניטור שערך הבלוג “אינטלי טיימס”, בסדרת צילומי לוויין מהשבוע האחרון, שבוצעו על ידי חברת סנטינל (ברזולוציה נמוכה אמנם), הצליח לזהות מתיעוד לוויני מיום ה-11/6/22, שינוי משמעותי בגג ההאנגר התעשייתי הראשי במרכז למחקר טילים שחווה כבר בספטמבר 2021. פיצוץ משמעותי בעקבות מה שתואר, על ידי מקורות זרים, כתקיפת מל”טים או רחפנים על ידי המוסד הישראלי.

קרוסלת כתבות

כתבות אחרונות

כותבים נבחרים

הכי תגובות

כתבות וידאו